Gönderen Konu: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.  (Okunma sayısı 22310 defa)  Share 

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı OzZzii

  • İlk Adım
  • *
  • İleti: 3
  • Toplam: 0
Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« : 13 Eylül 2009, 01:19:37 »
Merhaba Arkadaşlar

Benim Brother DCP-135C Markalı, Renkli Yazıcı, Tarayıcım var.
Yazıcım yeni sayılır. En fazla 100 çıktı almış yada almamışımdır.
Siyah kartuş dolu ,Renkli Kartuşlar azaldı diye gösteriyor bilgisayar ama bu kadar çabuk bitmesi normal birşey mi?

---

İlk zamanlar normal olarak çıktı alabiliyordum.
fakat şimdi çıktı almaya çalıştığımda alamıyorum

yazıcım siyah renkleri basmıyor. fakat başka herhangi bir renk (sarı,mavi,turuncu vs.) seçtiğimde ise pembe renkte baskı çıkarıyor.
renkli kartuşları çıkartıp sadece siyah kartuş olduğu halde baskı yapmayı deniyorum ve gene aynı sonuç çıkıyor.
sadece siyah kartuş varken bile pembe renkte çıkarıyor.

Bunun Sebebi Ne olabilir sizce ?

Çevrimdışı by_ozzo

  • Çömez
  • **
  • İleti: 112
  • Toplam: 11
Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #1 : 14 Eylül 2009, 23:42:57 »
Ekrana Çıkan Sorun Nedir? Yazarsan Yardımcı Olurum  ;)

Bu Arada 2.Nick Kullanıyorsun Ama Benim Ozi  ;)

Çevrimdışı Fatih Emektar

  • Genel Yönetici
  • Usta
  • *****
  • İleti: 1868
  • Toplam: 214
  • ..::ESKİŞEHİRSPOR::..
Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #2 : 16 Eylül 2009, 18:51:18 »
İlk aldığınızda yazıcı ile gelen kartuşlar tam dolu değil yarımlardır. Pembe yazmasıda kartuşunuzla alakalı olabilir. İmkanınız varsa başka bir kartuş takıp deneyiniz. Sonuçları yazarsanız ona göre yardımcı olabiliriz.
Nus ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!

Çevrimdışı OzZzii

  • İlk Adım
  • *
  • İleti: 3
  • Toplam: 0
Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #3 : 18 Eylül 2009, 04:08:08 »
ekrana sorun falan çıkmıyor. yazıcı gayet normal basıyor. fakat herşeyi pembe olarak çıkarıyor.
2. nick falan anlamadım, ki konuylada alaka kuramadım ???

--------

fatih kardeş yarım olduklarını bilmiyordum. ne çabuk bitti diye gösteriyor diyordum bende
başka kartuş takma imkanım yok ama kartuşları bi doldurtturayım dediğiniz gibi yarım ise bitmiş olabilme olasılığı var.

kartuşlar bitikken pembemi çıktı çıkarır bu yazıcılar peki

Teşekkürler

karakabus_

  • Ziyaretçi
Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #4 : 18 Eylül 2009, 08:56:43 »
You are not allowed to view links. Register or Login
kartuşlar bitikken pembemi çıktı çıkarır bu yazıcılar peki
hayır pembe çıktı çıkarmaz. sadece ekranda uyarı verir yazıcınızın mürekkebi bitti diye.

Çevrimdışı OzZzii

  • İlk Adım
  • *
  • İleti: 3
  • Toplam: 0
Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #5 : 26 Eylül 2009, 03:28:14 »
You are not allowed to view links. Register or Login
hayır pembe çıktı çıkarmaz. sadece ekranda uyarı verir yazıcınızın mürekkebi bitti diye.

ne zaman pembe çıkarır peki ?

Çevrimdışı kimyaci

  • Çömez
  • **
  • İleti: 125
  • Toplam: 1
Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #6 : 26 Eylül 2009, 11:02:22 »
aynı sorun bende vardı. ama siyah kartuş normaldi. benim renklli olan herşeyi yanık pembe çıkarıyordu. ben kartuşu doldurtmuştum renkler karışmış diye düşündüm.  sana tavsiyem önce bir bilg.cıda başka ve çalışan kartuşla çıktı almayı denemendir. belki kartuşlarda renkler karışıyordur.

Çevrimdışı Tekno_Sever

  • Çaylak
  • ***
  • İleti: 197
  • Toplam: 6
  • T€Kn0|0j!y1 §€\/!Y0Rµl\/l
Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #7 : 27 Mart 2010, 21:24:58 »
aynı sorun bendede var bendeki yazıcı hp photsmart c3180 ama kırmızıyı pembe kahverengini de mor yazıyor???Defalarca kartuşu temizlettim ama bir sonuç yok :(
I l_ () \/ € Y 0 µ T £ l< l\l 0
T £ l< l\l 0 _ § € \/ £ R

Çevrimdışı cezir

  • İlk Adım
  • *
  • İleti: 2
  • Toplam: 0
Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #8 : 14 Haziran 2010, 10:36:33 »
Eksik olan rengi karıştıramadığı için diğerlerine pembe mor gibi çıktılar almanız olasıdır arkadaşlar.

Bilişim Forum

Ynt: Yazıcı Pembe Renkte Çıkarıyor.
« Yanıtla #8 : 14 Haziran 2010, 10:36:33 »

 

İstediğiniz Sorudan Başlayabilirsiniz | Doktor a Sor