portakal

Gönderen Konu: Avrupa’nın bir numaralı Performans reklamcılık ağı zanox, Türkiye’de 1. Yılı  (Okunma sayısı 1563 defa)  Share 

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı business-park

  • Çaylak
  • ***
  • İleti: 195
  • Toplam: 0


zanox bir yılda Türkiye’deki müşteri sayısını 80’e çıkardı

Haziran 2011’de Türkiye pazarına giren Avrupa’nın bir numaralı Performans Reklamcılık Ağı zanox, 1nci yılını zanox Expert Day etkinliği ile kutladı. 28 Haziran 2012 tarihinde Point Hotel Barbaros’da düzenlenen etkinlikte zanox reklamverenleri, ajansları ve yayıncıları bir araya geldi.

Türkiye pazarına girdiği günden bu yana müşteri sayısını 80’e çıkartan zanox, profesyonel yaklaşımı ve şeffaf çalışma şekli ile reklam verenlerinin tercih ettiği performans reklamcılık ağı oldu. Geçen bir yıllık süre zarfında Hepsiburada, Groupon, Çiçeksepeti, Bonnyfood, Finansbank, Darty, Ttnet,  Markafoni, Trendyol, Hızlıal, Peakgames, gibi konusunda Türkiye’nin önde gelen reklamverenleri, zanox ile performansa dayalı reklam alanında işbirliği yapmaya başladılar.

Tüm online reklam modelleri performans bazlı olarak sunuluyor
 Zanox reklamverenlerine alanındaki uzman yayıncılar vasıtası ile görüntülü reklamcılık, arama motoru reklamcılığı, retargeting, sosyal medya, mobil ve e-mail pazarlaması gibi bir çok değişik reklam modelini tamamen performans bazlı olarak sunuyor. Etkinlikte, bu reklam modellerinden retargeting, performans  bazlı görüntülü ve mobil reklamcılık  modelleri anlatılırken,  zanox Türkiye Ülke Müdürü Murat Kalafat zanox’un Türkiye’deki bir yılını değerlendirdi.

Performans reklamcılığı nasıl işliyor?
Performans reklamcılığı, modern ve krize dirençli bir satış kanalı olarak özellikle perakende, turizm, tekstil, elektronik ve finansal hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren şirketlerin ilgisini çekiyor. Türkiye için yeni bir kavram olan performans reklamcılığı ile  reklamverenler ölçülebilir ve sadece sonuca dayalı bir modelle tanışıyorlar. Reklamverenler, zanox'un yardımıyla, yurtiçinde ve yurtdışında yeni müşteriler kazanarak satışlarını arttırırken, sadece ürünleri ya da hizmetleri gerçekten satın alındığında komisyon ödüyorlar.

Bu amaçla, zanox reklamverenleri ve reklam ajanslarını web sitesi sahipleriyle (yayıncılar) tek web platformu üzerinde buluşturuyor ve bir aracı olarak hareket ediyor. zanox’ta, reklamverenler açılan reklamlar ya da tıklamalar için değil, yönlendirme (lead) veya satışlar için ödeme yapıyorlar. zanox tüm izleme işini yapıyor ve reklamverenden onay aldıktan sonra yayıncılara komisyon ödemelerini düzenleyerek müşterilerine süreç üzerinde tam şeffaflık ve maliyet kontrolü sağlıyor. Reklamverenler satış komisyon oranlarını  kendileri belirlerken, hangi reklamın ve hangi yayıncıların en çok gelir kazandırdığını her zaman görebiliyorlar. zanox ağı, yayıncıların hedef kitlelerine göre uyarlanmış çekici tekliflerle kendi web sitelerinin içeriğini genişletmesine yardımcı oluyor. 

Performans reklamcılığı ile yayıncılar  kendi web sitelerinin trafiğini paraya çevirmek için yüksek potansiyelli bir fırsat sunuyor. Yayıncılar bunun  gerçekleştirmek için kendilerine uygun bir çok satış programını zanox ağında bulabiliyorlar.

Bilişim Forum


 

İstediğiniz Sorudan Başlayabilirsiniz | Doktor a Sor