portakal

Gönderen Konu: Pazarlama ve BT Arasındaki Duvarlar Yıkılıyor  (Okunma sayısı 139 defa)  Share 

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı business-park

  • Çaylak
  • ***
  • İleti: 178
  • Toplam: 0
Pazarlama ve BT Arasındaki Duvarlar Yıkılıyor
« : 26 Ekim 2016, 11:18:48 »
Daha İyi Dijital Müşteri Deneyimi İçin, Pazarlama Ve BT Arasındaki Duvarlar Yıkılıyor


Yazar: Ersin Uyar HPE Aruba Ülke Müdürü
 
Telefonlarımızı sürekli kontrol ediyoruz, uyurken bile yanımızda tutuyoruz, yemek masamızdan uzaklaştıramıyoruz. İster iş yapalım ister vakit geçirelim, dijital dünyaya bağımlılığımız gittikçe derinleşiyor. Aslında bir akıllı telefon kullanıcısı bir günde cihazı ile ortalama 3.3 saat geçiriyor—yemeğe harcanan zamanın iki katı ve uykuda geçen sürenin üçte birinden daha fazla. #GenMobile ile cazibe daha da güçleniyor. #GenMobile’ın kahveyi bırakma oranı akıllı telefona göre muhtemelen 15 kat daha fazladır.
 
Acillik ve bağlantı için ihtiyaç olan bu derinlik, müşteri deneyimini dönüştürüyor. Sporseverler, stadyumun mobil uygulaması ile yiyecek ve içecek siparişi verirken maçın hiç bir anını kaçırmıyorlar—ve bu sipariş oturdukları yere geliyor. Hastalar yaklaşan randevuları için hatırlatıcı metin mesajı alabiliyorlar—ve sonra bina içinde yönlerini bulmak için sağlık kuruluşunun mobil uygulamasını kullanıyorlar. Gençler, favori mağazalarının yanından geçerken o anları sosyal medyada paylaştıklarında özel indirimler alabiliyorlar.
 
Şimdi zaman, müşteri deneyimlerini markanıza nasıl bağlayacağınızı yeniden düşünme zamanı. Teknoloji, pazarlamayı yeniden şekillendiriyor ve müşteri deneyimini tekrar tanımlıyor. Başarı, pazarlama ve BT ekipleri arasında, CMO’lardan CIO’lara kadar sıkı bir işbirliği gerektiriyor.
 
Ancak bu, sizin 1990’lardaki arka uç sistemleri ve süreçlerinin modernleşmesi ile sonuçlanan iş ve BT’yi düzenlemeniz gibi değil. Müşteri deneyiminin dönüştürülmesi, müşteri ve potansiyel müşterilerle nasıl ilişki kuracağınız, onların ilgisini nasıl çekeceğiniz, bağlı ve sadık kalmalarını nasıl sağlayacağınız açısından farklılaşmanıza izin verir. Bu markalaşmanın tam da merkezidir.   
 
Ayrılıklar
Araştırma, yapılacak bir sürü işin olduğunu gösteriyor. Accenture’un yeni bir çalışmasına göre, CIO’ların yüzde 83’ü BT ve pazarlamanın bir hizaya getirilmesi ihtiyacını görüyorlar, ancak CMO’ların sadece yüzde 69’u bu ihtiyacı görüyor. Organizasyonların yüzde 44’ü de, pazarlamayı daha verimli hale getiren pazarlama çözümleri veya BT projelerini uygulamanın daha zor olduğunu söylüyorlar.
 
Bağlantı nerede koptu? Pazarlama ve BT daha önce bir arada çalıştılar, ancak her zaman en iyi sonuçlar alınmadı. Çoğu pazarlama yöneticisi, BT departmanlarının dijital pazarlama ihtiyaçlarına ayak uydurabileceğine pek fazla güvenmiyor. Pazarlamacılar BT etrafından kestirmeden sonuca ulaştılar ve CRM ve pazarlama otomasyonu için bulut servislerine yöneldiler. Cazip müşteri deneyimleri için dijital ajanslara güvendiler.
 
BT yöneticilerinin de pazarlama departmanına ilişkin kaygıları var. İşin gereksinimleri açıkça tanımlanmamıştır. Kurumsal standartlar göz ardı edilmektedir. Pazarlama, BT sistemlerinin doğal karmaşıklığını gizler.
 
#GenMobile yeni standart olurken, mobil uygulamalar, müşteri analitiği, sosyal medya pazarlaması ve pazarlama optimizasyonu, yönetim kurulu seviyesinde tartışılıyor. CMO ve CIO’lar, dijital müşteri deneyiminin başarısını sınırlayabilen departman duvarlarını yıkmalılar. Pazarlama ve BT’nin, eksikliklerin anlaşılması ve yanlış fikirlerin düzeltilmesi için ön ayak olmaları gerekir. Daha yakın bir işbirliği içinde olmalılar ve #GenMobile’ı ve sürekli bağlantıdaki müşterileri dikkatli bir şekilde bağlı ve sadık tutabilen daha çevik sistemler ve süreçler geliştirmeliler.

Bir Hewlett Packard Enterprise şirketi olan Aruba hakkında
Bir Hewlett Packard Enterprise şirketi olan Aruba, dünyanın her yerinde her boyuttan kuruluşa yeni nesil ağ çözümleri sağlamada önde gelen bir tedarikçidir. Şirket, işleri ve kişisel yaşamlarının her yönü için bulut temelli iş uygulamalarına güvenen son nesil mobil kullanıcılara hizmet etmeleri için organizasyonlara destek oluyor.
Daha fazlasını öğrenmek için Aruba’nın sitesini ziyaret edin: http://www.arubanetworks.com. Gerçek zamanlı haberler için Aruba’yı Twitter ve Facebook’ta takip edin, mobilite ve Aruba ürünleri üzerine son teknik tartışmalar için şu adreste Airheads Social’i ziyaret edin: http://community.arubanetworks.com.

©2016 Aruba, bir Hewlett Packard Enterprise şirketi, Aruba’nın tescilli markaları arasında şunlar vardır, Aruba Networks®, Aruba The Mobile Edge Company® (stilize), Aruba Mobility-Defined Networks™, Aruba Mobility Management System®, People Move Networks Must Follow®, Mobile Edge Architecture®, RFProtect®, Green Island®, ETips®, ClientMatch®, Virtual Intranet AccessTM, ClearPass Access Management SystemsTM, Aruba InstantTM, ArubaOSTM, xSecTM, ServiceEdgeTM, Aruba ClearPass Access Management SystemTM, AirmeshTM, AirWaveTM, Aruba CentralTM ve [email protected] Bütün hakları saklıdır. Diğer bütün tescilli markaların hakları sahiplerine aittir.



Çevrimdışı teknolojikurdu

  • İlk Adım
  • *
  • İleti: 15
  • Toplam: 2
Ynt: Pazarlama ve BT Arasındaki Duvarlar Yıkılıyor
« Yanıtla #1 : 18 Kasım 2016, 11:21:31 »
En azından öğrenmiş olduk.

Bilişim Forum

Ynt: Pazarlama ve BT Arasındaki Duvarlar Yıkılıyor
« Yanıtla #1 : 18 Kasım 2016, 11:21:31 »

 

İstediğiniz Sorudan Başlayabilirsiniz | Doktor a Sor