Gönderen Konu: Site içi SEO – İçerik Kuralları  (Okunma sayısı 202 defa)  Share 

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı SanalYonetmen

  • Çömez
  • **
  • İleti: 72
  • Toplam: 0
  • E Ticaret, SEO, Sosyal Medya ve Reklam Danışmanlığ
    • Sanal Yönetmen
Site içi SEO – İçerik Kuralları
« : 14 Aralık 2016, 14:17:10 »
Site içi SEO – İçerik Kuralları

Temel olarak Google sıralamalarına etki eden 200 farklı SEO kriteri bulunmaktadır. Google sıralamalarınızı yükseltmek için öncelikli olarak bu kriterleri bilmeniz gerekmektedir. Google sıralamalarına etkisi olan bu 200 kriter belirli ana başlıklar altında toplanarak, ele alınabilmektedir. Bir önceki yazımızda bu kriterlerin içerisinde yer alan Site içi SEO – Otoriter Link Yönlendirmeleri konusundan bahsetmiştik. Bu 200 SEO kriteri içerisinde yer alan bir diğer ana başlık ise Site içi SEO – İçerik Kuralları konusudur. İçerik kuralları temel anlamda site içerisinde yer alan içeriklerin hem SEO hem de Google açısından uyumlu hale getirilmesi için yapılması gerekli olan çalışmaları ifade etmektedir. Şimdi Google sıralamalarına etki eden içerik kurallarının neler olduğuna bir göz atalım.



Site İçi Gramer ve İmla Kuralları

Arama motorları için sitelerin değerlendirilmesi açısından birçok farklı faktör bulunmaktadır. Site içi içeriklerdeki gramer yapısı ve imla kurallarının doğru kullanılması da bunlardan bir tanesidir. Arama motorları birer yapay zeka örneğidir ve arama motorları için belli öncelik sıraları bulunmaktadır. Arama motorları site içeriklerini değerlendirirken; doğru veri, hızlı analiz ve düzgün sunum sıralamasına dikkat etmektedir. Bundan dolayı sahip olduğunuz içerik, sitenin açılma hızı, imla ve gramer kurallarına dikkat etmeniz gerekmektedir. Bundan dolayı içeriklerinizi oluştururken; anlamlı cümleler kurmaya, yazım kurallarına uymaya, noktalama işaretlerini doğru kullanmaya ve içeriklerinizin giriş, gelişme ve sonuç bölümlerinden oluşmasına dikkat edin.

Toplu İçerik Girişi

Sitelere yapılan toplu içerik girişleri Google tarafından pek olumlu karşılanan bir durum değildir. Çünkü toplu içerik girişleri ilk başta kopya algısı yaratmaktadır.Bundan dolayı web sitenize girişini yaptığınız içerikleri otomatik zaman ayarı yaparak paylaşılmasını sağlayın. Böylelikle bu riski ortadan kaldırmış olacaksınız. Aynı şekilde E Ticaret sitelerine XML ile ürün çekilmesinde de tüm günleri bir anda değil, belirli günlere bölerek CRON tanımlaması yaparak çekiniz.



Rewrite İçerikler

Farklı sitelerin içeriklerinin veya farklı kaynaklardan alınan içeriklerin belirli yerlerinde yapılan değişiklikler sonrası ortaya çıkan yeni içeriğe Rewrite içerik denilmektedir. İlk başta Google olmak üzere tüm arama motorları, Rewrite içerikleri negatif bir durum olarak karşılamakta ve olumsuz bir faktör olarak değerlendirmektedir. Özellikle Google’ın panda algoritmasını yayınlamasından sonra Rewrite içeriğe sahip sitelerin Google sıralamalarında gerilemeler olmuştur. Bu durum etkisini hala sürdürmektedir. Google özgün ve kalite içeriğe sahip sitelere değer vermektedir. Kopya içeriklerden ise nefret etmektedir. Bu yüzden şunu belirtebiliriz ki SEO çalışmalarının her aşaması özgünlük gerektirmektedir.

İçerik Yönlendirmeleri

Sitenizdeki makaleler ya da blog yazılarının içerisinden, o konuyla ilgili olan ya da bütünlük oluşturabilecek olan başka yazılara yönlendirmeler yapmanız faydalı bir durumdur. Bu içerik yönlendirmeleri hem Google tarafından olumlu görülmektedir hem de ziyaretçiler açısından iyi değerlendirilmektedir. Yazı içerisinden başka yazılara yönlendirme yaparak, ziyaretçilerinize kolaylık sağlamış olursunuz. Bu da ziyaretçilerinizin sitenizde daha uzun kalmalarına ve daha çok şeyden faydalanmalarına olanak tanır.

Kaynak: You are not allowed to view links. Register or Login
E Ticaret, SEO, Sosyal Medya ve Reklam Danışmanlığı İçin Sanal Yönetmen | Dijital Reklam Ajansınız

Bilişim Forum

Site içi SEO – İçerik Kuralları
« : 14 Aralık 2016, 14:17:10 »

 

İstediğiniz Sorudan Başlayabilirsiniz | Doktor a Sor