Gönderen Konu: Sosyal medyada içerik tanımlaması  (Okunma sayısı 38 defa)  Share 

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mehmetcandan

  • Çömez
  • **
  • İleti: 107
  • Toplam: 0
Sosyal medyada içerik tanımlaması
« : 08 Eylül 2017, 23:53:36 »
Sosyal medyada zaman geçirirken gördüğünüz her post ve izlediğiniz her video teknolojik tanımı ile sosyal içerik olarak adlandırılır. Sosyal medyada paylaşılan tüm verileri kapsayan bu içerik adlandırması yazılım uzmanları tarafından çok iyi bilinse de halk arasında viral ya da popüler içeriklerin sadece içeriği konuşulur.

Her gün gördüğünüz paylaşımlar
Günümüzde kullanım oranı dünya genelinde yüzde 93 gibi bir orana ulaşan ve evrensel bir dil haline gelen sosyal medya uygulamaları reklam ve pazarlama sektörünün kalbinin attığı merkez haline geldi. Televizyonu gölgede bırakan bu durum akıllı telefonların her birinin bir reklam tabelasına dönmesini, ulaştırılmak istenilen mesajın bundan 20 yıl öncesine göre 4 kat daha hızlı yayılmasını sağladı. Platformlarda paylaşılan tüm içeriklere verilen ortak ad ise sosyal içerik olarak karşımıza çıkıyor. Siz de hemen hemen her gün gördüğünüz bu içeriklere artık sosyal içerik gözü ile bakabilirsiniz.

Herkes sosyal mesaj uzmanı
Akıllı telefonlarda ekranı kaydırdıkça akan binlerce içerik farklı mesajlar ve anlamlar içerse de ortak amacı insanlara bir mesajı aktarmaktır. Kimisi maddiyata dayalı kimisi de tamamen sosyolojik dengeleri hedef alan bu paylaşımlar You are not allowed to view links. Register or Login üreticileri tarafından piyasaya sürülür ve hepsinin bir plan dahilinde hareket ettiği yapılanmalar vardır. Siz de sosyal anlamda ulaştırmak istediğiniz mesajı bir fotoğraf ya da bir video ile zaman zaman paylaşabilirsiniz.

Bilişim Forum

Sosyal medyada içerik tanımlaması
« : 08 Eylül 2017, 23:53:36 »

 

İstediğiniz Sorudan Başlayabilirsiniz | Doktor a Sor